6 najčešćih grešaka u uređivanju doma koje morate zaobići

18. decembar 2017.

Konačno imate svoj prostor. Dom kakav ste oduvek želeli i o kakvom već dugo sanjate. Pravite planove za njegovo uređenje, listate bezbroj magazina sa rešenjima za enterijere, guglate i pomno slušate savete prijatelja i komšija...

 

Čini vam se puna glava najrazličitijih informacija, ne znate šta od svega toga treba da izaberete. Pri tom, cene su vas prilično zaplašile, a mogućnost da zbog neiskustva napravite veliku grešku, vaš projekat u kom treba da uživate odjednom čini prevelikim izazovom...

 

Ipak, nemojte se brzo obeshrabriti.

Zahvaljujući svom dugogodišnjem profesionalnom iskustvu u izradi nameštaja po meri, preduzeće ''Basic Line'' iz Zrenjanina nudi vam nekoliko najvažnijih pravila kojima se treba voditi kod opremanje prostora, pri odabiru nameštaja, kupovini, njegovoj izradi i nabavci materijala.

 

Stručnjaci ''Basic Line-a'', otkrivaju vam 6 najčešćih grešaka kojima smo svi skloni nakon što nas ponese prvi entuzijazam pri uređivanju životnog prostora, kako ne biste i sami zapali pod njihov uticaj:

 

1. Ovo mi se sviđa! Moram da ga kupim, smisliću već gde da ga smestim...

 Situacija 1: uđete u prodavnicu i vidite predivan komad nameštaja... za divno čudo, još je i na akciji, a prodavac ljubazan, šarmantan...sve upućuje na jedno – kupujete!
Problem: došli ste kući i shvatate da nemate adekvatno mesto gde da ga smestite, a već imate sličnu stvar koju upotrebljavate. Cena jeste bila povoljna, ali kad bolje razmislite, mogli ste kupiti nešto potrebnije...

Prvo i najvažnije: imajte na umu da se nameštaj nikada ne kupuje ishitreno. Potrebno je pažljivo planirati komade prema prostoru i stilu koji odaberete, a onda se tog plana stvarno i držati.

 

2. Možda nije idealno rešenje, ali je jeftino. Kupiću ga, poslužiće bar neko vreme...

 Situacija 2: opemate stan i tražite nameštaj u bezbroj različitih prodavnica. Uđete u jednu od njih, pogledate, komadi pristojno izgledaju, a i cena im je dobra. Ipak, nije baš ono što ste hteli, ali može da posluži, jer ono što stvarno želite mnogo je skuplje. Još dok sačekate da se napravi... Ne, ne, ne, kupujete sad i završavate sa tim.
Problem: nameštaj stiže već sutra, ali u kutijama...morate da platite montažu ili sačekate majstore iz prodavnice (koji će doći tek za mesec dana).
Sklopite ga sami i tek tada vidite da vam je za jednu sobu komad prevelik, za drugu premali...čini se i da prilično loše koristi prostor...boja se baš i ne slaže sa ambijentom...sve se nešto klima...kvalitet je katastrofa...

I na kraju se pitate – šta vam je ovo uopšte trebalo? Jasno je da sledi novi trošak, ovog puta, za kupovinu adekvatnog nameštaja.

 

3. Nema veze što ne funkcioniše, oduvek se tome divim i sad stvarno moram i da ga imam...

 Situacija 3: dugo živite u istom ambijentu i već neko vreme čini vam se prilično dosadnim. Jednostavno žudite za nekom promenom, iako vam često govore da takvog kvaliteta sada nema, da je to klasika, evergreen…
Ipak, prijatelji imaju nešto modernije, drugačije, kad god odete kod njih gledate sa čežnjom u te komade.
Kada se situacija odjednom promeni, kupujete novi stan i ushićeni jurite da uzmete baš onakav nameštaj za kojim toliko čeznete.
Problem: vaš toliko željeni nameštaj donosite kući i tada vidite da ne paše…nikako, nigde.

Vratite se kratko na situaciju broj 1- jer plan je najvažniji.

 

4. Zašto mi ovi ovde samo pametuju, pa ja ću sam to napraviti, sigurno to nije neka nauka...

 Situacija 4: nalazite se u firmi za izradu nameštaja i projektant vam pokazuje crteže pričajući o složenosti postupka ugradnje željenog komada nameštaja u vaš enterijer. Pri tom vam kroz priču provuče cenu, koja uopšte nije naivna.
Počinjete da verujete kako vam namerno izlaže naučnu ekspertizu samo da bi zagrizli i progutali cenu. Ne budete ‘naivni, već mislite: ‘’Ma nema šanse da dam te pare ima ja to da napravim sam.’’
Vaše muke su sada počele – koliko se odbija za kantovanje, koji materijal je bolji, kako se spajaju daske, koje mehanizme je potrebno kupiti, kako se ugrađuju ovi mehanizmi...?
Nekako i uspete da stignete do pola, a onda shvatite da ste u ćorsokaku ili bolje rečeno, zoni sumraka.
Tražite da vam neko dovrši započeto kad se ispostavi da taj naplaćuje više nego oni što su hteli sve da urade…

I vrlo brzo uviđate da ćete na ćupriji platiti mnogo više nego na mostu.

 

5. Ma neću ja toliko da čekam, sigurno to može da se uradi brže. Ako neće oni ima ko hoće...

 Situacija 5: opet se nalazite u firmi za izradu nameštaja i projektant vam objašnjava da je tehnologija izrade takva da zahteva izvesno vreme, ali vama se žuri jer vam uskoro dolaze posebni gosti i ne želite da propustite priliku da zasijate.
I tako, ne uvažavate argument već tražite dalje…I nađete.
Date novac za kaparu i započne se sa poslom – vaš majstor preskoči par faza u farbanju, malo prekrati dinamiku na terenu i zaista, završi u roku koji ste zacrtali. Tek nešto kasnije vidite da je farba počela da se ljušti, nameštaj baš i nije lepo upasovan u prostor, vrata nekako raštelovano stoje, ćoškovi vam se čine iskrzani…

Ali sada je gotovo, majstor je isplaćen, već je otišao, radio je na ‘’crnjaka’’ pa nemate baš neki pravni osnov da ga sada jurite…

 

6. Koliko košta 1m kuhinje?

 Ili još jedna ne tako retka mogućnost: ‘’Koliko košta metar nameštaja?
Nekako vam je čudno zazvučalo?

 

Konačno, naš savet je da svoj nameštaj nikako ne merite metrima već isključivo Kvalitetom, Funkcionalnošću i Estetikom.

 

To su najvažniji kriterijumi kojima se trebate voditi kada je u pitanju odgovarajući nameštaj i skladan životni prostor.
Zbog umanjenja cene, pokazalo se, nije ih nikada vredno zanemariti.
U v e k imajte to na umu.

 

 

 

 

Basic Line
Nušičeva 3
23000 Zrenjanin
023/541-668

www.basicline.rs

e-mail:Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 

Radno vreme:
ponedeljak-petak 7-17h
subota 9-14h

 

Bonitetna šema: 100 dianara = 3 keširića

 

Partnerska mreza

3DBasic LineD&A MelPetrolBiroopremaGlobo ToursNew Age 5+DarusiPetroluxUnicarPan GasMoto DaneJugolab

Kasica Brojalica Newsletter
Pratite novosti, promocije i specijalne akcije prijavom na naš Newsletter

Kontakt

Ime i prezime *
E-mail *
Telefon
Tekst poruke...
captcha
Unesite kod sa slike

One Stop Marketing

ONE STOP MARKETING d.o.o.
Đure Jakšića 14, 23000 Zrenjanin
 
GOMEXOne Stop Marketing
© One Stop Marketing 2014.-2018.
Sva prava zadržana.